Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020
Procházka, Jiří ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje vývoji marketingové komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020 a faktorům, které ovlivňují diváckou motivaci navštívit toto divadlo. Konkrétně se zaměřuje na šest mediálních titulů - záznam inscenace Teremin, filmy Díra u Hanušovic a Kvarteto a seriály Čtvrtá hvězda, Dabing Street a Zkáza Dejvického divadla. Teoretická část popisuje historický kontext existence a fungování Dejvického divadla a na základě literatury definuje postupy využívané v rámci marketingové komunikace divadelních institucí. V praktické části je potom analyzováno využívání marketingových nástrojů Dejvickým divadlem v průběhu zkoumaného období a je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání image Dejvického divadla a možné ovlivňování tohoto image mediálními projekty, na kterých se podíleli členové uměleckého souboru divadla.
Úloha manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadle
Lišková, Kristýna ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na úlohu manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadelní sféře. Chtěla jsem především zjistit, zda si divadla vychovávají svého budoucího diváka nebo nikoliv. Úvodní kapitoly se zabývají vymezením žánru divadla pro děti a divadla hraným dětmi a stručnou historií žánru u nás. Popisuje také bohatou tradici festivalů a přehlídek v této oblasti pro různé věkové kategorie až do současnosti. Další kapitoly se věnují vztahu divadla k jeho publiku, aktuálnímu i potenciálnímu, možnostmi práce s publikem a jeho rozvojem, jeho aktivním zapojováním skrze interaktivní prvky a podněty a budování dlouhodobého vztahu s ním. Dále jsou definovány úlohy manažera v práci s dětským a studentským publikem, je popsána činnost organizací, které se věnují divadlu pro děti, dramatické výchově a zabývají se prací s publikem a jeho rozvojem. V následujících kapitolách jsou popsány specifické potřeby dětského a studentského publika a jeho charakteristické rysy. Vypracováním vlastního kvantitativního průzkumu jsem zjišťovala úroveň spolupráce divadel se školami a také používání marketingových nástrojů a manažerských přístupů divadly. V závěru práce je uvedena interpretace průzkumu a zhodnocení přístupu divadel k dětskému a studentskému publiku.
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Havlíčková, Olga ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití internetových komunikačních kanálů a nástrojů v marketingu kulturních subjektů, zejména divadel. První, teoreticky zaměřená část textu, seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti online marketingu, specifiky internetových médií, profilem české internetové populace a dostupnými nástroji internetového marketingu, které lze v komunikaci divadel využít. Praktická část práce se věnuje návrhu online komunikační strategie Divadla v Řeznické. Východiskem pro návrh dané strategie jsou data a informace získané vlastním výzkumem, který zahrnuje detailní rozbor aktuálního stavu online marketingu zkoumané organizace a její konkurence, rozhovor s marketingovou manažerkou divadla a dotazníkový průzkum provedený mezi návštěvníky divadla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.